Ponad 6 milionów widzów TVP1 i TVP Sport obejrzało decydujące momenty konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem. Jedynka była w weekend liderem oglądalności.
Decydującą walkę o podium konkursów w Zakopanem śledziło w Jedynce aż 5 mln 706 tys. osób (sobota, 23 stycznia) i 6 mln 144 tys. widzów (niedziela, 24 stycznia)! Średnia oglądalność wyniosła odpowiednio 4 mln 510 tys. osób (udziały 35,39 proc.; grupa 4+, dane Nielsen Audience Measurement) i 4 mln 869 tys. widzów (36,7 proc.). Oznacza to, że co trzeci Polak, który miał o tej porze włączony odbiornik telewizyjny, wybrał skoki narciarskie w TVP1.
Między innymi dzięki temu wydarzeniu sportowemu Jedynka była w sobotę i niedzielę stacją pierwszego wyboru, pod względem średnich udziałów dziennych – 13,4 i 14,3 proc. (grupa 4+).
Oglądalność konkursów skoków na antenie TVP Sport wyniosła w szczytowym momencie 382 tys. osób (średnia 258 tys.; udziały 2,02 proc.) i 215 tys. widzów (168 tys.; 1,16 proc.). W kanale sportowym Telewizji Polskiej można było także zobaczyć piątkowe kwalifikacje do niedzielnego konkursu indywidualnego – obejrzało je w szczytowym momencie 608 tys. osób (średnia 398 tys., udziały 3,12 proc.).
Następne
1
813.4
2
809.3
3
802.5
4
762.1
5
699.9
6
681.3
7
667.2
8
601.6
9
383.9
10
382.6
11
382.3
12
380.8
1
543.5
2
539.5
3
535.4
4
507.2
5
471.2
6
453.5
7
445.8
8
412.2
9
383.9
10
382.6
11
382.3
12
380.8
13
178.5
14
163.0
15
153.6
131.6
129.8
129.6
129.0
126.5
121.4
121.1
8
117.9
117.7
10
117.6
11
112.2
12
111.6
13
110.6
110.5
15
109.9
108.7
108.3
18
106.7
19
106.2
20
106.0
21
104.1
22
103.9
23
101.7
24
101.0
25
100.5
99.8
27
98.7
28
98.4
95.0
93.3
1
328.8
2
277.4
3
274.4
4
273.3
5
270.1
6
262.8
7
260.2
8
259.3
9
254.0
10
248.6
11
244.8
12
241.0
13
232.0
14
230.6
15
230.0
16
228.6
17
228.0
18
220.5
19
214.3
20
210.8
21
207.5
22
204.1
23
200.2
24
195.0
25
193.5
26
190.6
27
188.5
175.8
29
174.0
30
170.3